موزیک رضاییm2

به این وبلاگ خوش آمدین

۱۳۹۱ بهمن ۲۹, یکشنبه

دانلود Sylenth1 یک سینتی سایزر مجازی




Sylenth1 یک سینتی سایزر مجازی (VSTi) آنالوگ است که توانایی ارائه صدا با کیفیت بسیار بالا را به کاربر دارد. تعداد کمی از سینتی سایزر های نرم افزاری قادر به ارائه صدا با کیفیت بالا و استاندارد مانند سینتی سایزر های سخت افزاری هستند که Sylenth1 یکی از آنهاست. این سینتی سایزر شما را قادر به ایجاد صدا با کیفیت خالص و تنها با استفاده از حداقل منابع سیستم می کند.






Oscillators (نوسان گرها) – .....ها (Filters) – Modulation - Master FX و Performance خاص خود.
 Sylenth دارای 4 Oscillator به نام های A1-A2 و B1-B2 است. که هر کدام تولید شکل موج آنالوگی (analog shaped waveforms) انجام میدهد.هر کدام از Oscillator ها قادر به تولید 8 موج و در نهایت 8 صدای هم آوا در حالت استریو کامل است. در مجموع 32 صدا...
 Oscillator ها قادر هستند به طور بسیار خوبی فرکانس های خیلی پایین تا 0.01 HZ
 و حتی پایین تر ! و فرکانس های بسیار بالا را بودن افت وضوح و تیزی ساپورت کنند.
 این قابلیت آنها را به خوبی برای همه نوع صدا سازگار میکند و تطبیق میدهد.از عمیق ترین Bass ها تا صداهایی که دارای بالاترین محدوده فرکانس هستند مانند بلز های کریستالی بسیار شفاف.
 از قسمت های دیگر در Sylenth به .....ها نیز میتوان اشاره کرد. ..... ها شامل 4 بخش به منظور ایجاد اثر واقعی یک ..... آنالوگ است.
 ..... Sylenth همچنین دارای Filter type است که Bypass – Lowpass – Bandpass و Highpass را در اختیار میگذارد.
 کنترل resonance (تشدیدگر) میتواند فرکانس ها را فراتر از Oscillator تشدید کند و با درایو کنترل ترکیب کند. 
 Filter A برای Oscillator های A و بخش Filter B برای Oscillator های B هستند و قسمت Filter Control بر روی هر دو بخش A و B تاثیر میگذارد. بخش دیگر در Sylenth مدولاسیون(Modulation) است.
 گزینه ها و پارامترهای زیادی در قسمت Modulation است. 2 عدد ADSR envelope و 2 سوئیچ LFO که میتواند در modulate در کنار مجموعه ای کامل از پارامترهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
 در Modulation این امکان وجود دارد که 2 دامنه اضافی از amplitude envelopes, velocity, keyboard track یا modulation wheel به عنوان منابع Modulation ایجاد کرد.
 قسمت آخر از این سینتی سایزر master effects است. مجموعه ای از 7 افکت با کیفیت صدای حرفه ای و یک arpeggiator که در مجموع همگی به راحتی در داخل پنل LCD دستگاه در دسترس هستند.

Arpeggiator:
 10 ساختار ملودیک در داخل step sequencer این بخش با امکان تنظیمات کامل از جمله pitch – velocity و hold وجود دارند.
Distortion :
 5 نوع distortion از جمله overdrive – foldback – clip – decimator و bitcrusher در حالت فول استریو با استفاده از oversampling 4X 
Phaser :
 6 نوع phaser استریو با oversampling 2X + LFO – feedback و قابلت تنظیم فرکانس پخش
Chorus/Flanger :
 4 نوع chorus استریو با oversampling 2X و با قابلیت تنظیم کردن delay – time – depth – rate و feedback برای flanging effects
 Equalizer : تنظیمات Bass و treble + تنظیم فرکانس و تقویت
 Delay : Delay با low و high pass filters با تنظیمات echo منحصر به فرد از جمله تنظیم delay time چپ و راست به طور جداگانه+ تنظیم عرض استریو
 Reverb : Reverb با تنظیمات pre-delay – damp – size و عرض استریو
 Compressor : Stereo compressor با امکان تنظیم کردن attack – release – threshold و ratio که میتواند برای افزایش punch – drive – warmth و analog feel ( احساس آنالوگ ) بر روی صدا تاثیر کاملآ کاربردی بگذارد.
Performance
 با تمام عملکرد ها و پردازشگر ها و کیفیت فوق العاده صدا که در بالا ذکر شد ساختار و طراحی این سینتی سایزر به گونه ای است که شما به CPU بسیار سریع نیاز ندارید زیرا در ساخت Sylenth به بهینه سازی استفاده از پردازشگر توجه بسیار شده است.

برای سیستمهای 32 بیت فقط باید پوشه ی مربطرو کپی کنی تو پلاگیناتون.



با هر نرم افزاري كار ميكنيد ميتونيد اين وي اس تي رو فراخواني كنيد و در همون نرم افزار اجرا كنيد.



دانلود:14.9mb




پسورد:9978









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

rezaei m2