موزیک رضاییm2

به این وبلاگ خوش آمدین

۱۳۹۱ بهمن ۳۰, دوشنبه

دانلود mp3 داوودمقامي





داود مقامی زاده 1318 در تهران یکی از معروف ترین و محبوب ترین خوانندگان سبک کوچه بازاری و عامه پسند مردمی قبل از انقلاب ۵۷ ایران بود.او ورزشکار بود و در رشته ی پرورش اندام فعالیت داشت .او به‌همراه افرادی هم‌چون سوسن، نعمت‌الله آغاسی از هنرمندان شاخص سبک کوچه بازاری به‌شمار می‌آمدند.او خوانندگی را از جنوب تهران اغاز کرد و نزد استاد شاپور نیاکان تعلیم گرفت.[۱] او در سن جوانی و در 22 اسفند ۱۳۵۰ شمسی به دلیل بیماری سرطان درگذشت. ارامگاه او در نمازخانه ی شهر ری/عبدالعظیم حسنی/ بخش خواهران بین ستونهای وسط نزدیک درب خروجی قرار دارد. قسمتی از قبرستان در بازسازیهای سال ۱۳۷۰ شمسی به مصلی تبدیل شد. از او سه فرزند به جای ماند که پسر بزرگ او بهمن در یک سانحه ی رانندگی در سال 1354 شمسی درگذشت.مجموع ترانه هایی که داوود مقامی خوانده 39ترانه می باشد.وی مدتی در کشتارگاه تهران به کار مشغول بود.



ترانه ها


مرغ سرگردان - بهشت و جهنم - بر باد رفته- يتيم - قلب محزون - آواره ميخانه - منصوره- طلاق - تو هم بايد بميري - باران - افسانه - افسوس -آخدا - آرزوي ديدار - عروس مادرم - درد هجران - دوران طلايي - عشق من - فريبا - فريده - فرياد - فراق تو - گرداب غم - گريه چه حاصل - گرداب عشق - گريزا - خزان - مست ره گم كرده - نوشين جان - پاييز - غزل رفيق نميه راه
واي از تو
واي عمرم سر اومد
يارم قهر كرده
زيبا
تب مجنون





داوود مقامی » هنرمندیست که هر یک از ترانه هایش شاه اثری می باشد و هوادارانش با صدای بی همتای او سالها زندگی کرده و زندگی می کنند.او برخلاف خوانندگان امروز که بیشتر تعریفشان را می شنویم تا صدایشان را،فقط با صدای خود و بدون هیچ تبلیغاتی در دل ما جایگاه ویژه ای دارد.بماند که چه مخالفت هایی از سوی کور اندیشانی که بر خود نام روشنفکر نهاده اند ؛ با او وهم سبکان او می شود. اگر تا امروز کسی صدای داوود مقامی را نشنیده به او پیشنهاد می کنیم با شنیدن ترانه های جان گداز این هنرمند ، دفتر تازه ای در زندگی خود باز کند .




موسیقی كوچه و بازار را محترم بدانیم.

دانلود:106mb

http://www.4shared.com/zip/dF68nBlb/Davood_Maghami.html?






پسورد:rezaei m2






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

rezaei m2