موزیک رضاییm2

به این وبلاگ خوش آمدین

۱۳۹۱ بهمن ۳۰, دوشنبه

گلچين mp3 فتانه






فتانه یکی از خوانندگان ایرانی موسیقی پاپ است. وی خواننده ترانه‌های شاد معروفی مثل «هوار هوار» (بردن دار وندار مارو) ، «سنگ» (اگه سنگ از آسمون بباره) ، «نفرین» و ... است.
فتانه مدتها تکتاز آهنگهای رقصی ایرانی بود.




سالها می شه که ما از خانم فتانه خبری نداريم و خواننده ای که ده سال پيش تکتاز آهنگهای رقصی ايرانی بود بنظر می آمد که ديگه خوانندگی رو کنار گذاشته!
ولی آتشی زير خاکستر بود و ما خبر نداشتيم.




 چند ماه پيش خانم فتانه بمدت چند شب در يکی از کاباره رستورانهای لندن برنامه شب يلدا داشت و حالا هم شب چهارشنبه سوری روی يک کشتی در رودخانه تيمز لندن برنامه دارن.
البته جای خوبی براشون برنامه گذاشتن چون ممکنه خيلی از جوونا با آهنگهای جديد خانم فتانه آتيش بسوزونن.
فتانه: من چند ماهی می شه که در لندن زندگی می کنم و در اينجا دارم آهنگهای آلبوم جديدم رو ضبط می کنم. تابحال چهار آهنگ ضبط شده و بزودی هم ويديوهاش تموم می شه. و يکی دو تا از آهنگهای جديدم رو هم در شب چهارشنبه سوری در لندن اجرا می کنم. اين بهترين آلبوم زندگيم خواهد بود.







چرا لندن؟
آخه در اين چند سال از اين کشور به اون کشور زياد سفر کردم. مدتی در دوبی بودم بعد رفتم آمريکا و بعد کانادا واستراليا دراين کشورها برنامه اجرا می کردم و بعد از آمدن به لندن از اينجا خوشم آمد و موندگار شدم و در عين حال اينجا به ايران نزديکتره و سازنده کارهای آلبوم جديد من آقای امير فتحی در ايران هستن و از اينجا راحتتر می شه با ايران کار کرد و تماس داشت.





دانلود:106mb


http://www.4shared.com/zip/r8TMaU3T/golfrezaei_m2.html?


پسورد:7391




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

rezaei m2