موزیک رضاییm2

به این وبلاگ خوش آمدین

۱۳۹۱ دی ۲۲, جمعه

مهران مديري


مهران مدیری آخرین فرزند خانواده خود می‌باشد. او سه برادر بزرگتر از خود دارد. از سن شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۱ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت



در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و... روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت.آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنزنوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.


در نیمه دی ماه ۱۳۸۹ فیلمی از مهران مدیری در حال تقلید برنامه‌های ماهواره‌ای در فضای وب، و همچنین به‌صورت لوح فشرده منتشر شد که به سرعت به یکی از پربازدیدترین لینک‌ها در محیط وب فارسی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد، اما کسی نمی‌دانست متعلق به کدامیک از آثار مدیری است.





در سال ۱۳۹۱ مدیری ساخت مجموعه‌ای جدید برای پخش در شبکهٔ خانگی، با نام «ویلای من» شروع کرد. تیم بازیگران و سازندگان این مجموعه، اشتراک زیادی با قهوه تلخ داشت تولید این مجموعه با سرمایه گذاری موسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» از ۲۰ آبان ماه در منطقه ازگل کلید خورد.
داستان ویلای من درباره پیرمردی متمول و بیمار است که هشت فرزندش پیش از مرگ او در تلاش هستند تا دارایی او را مال خود کنند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

rezaei m2